5 Ekim 2016 Çarşamba

3 Ekim 2016 Pazartesi

1 Ekim 2016 Cumartesi

HAYAL BAHÇESİ

HAYAL BAHÇESİ Anılarımı taktım koluma. Oturdum yine hayal bahçesine. Tatlı bir esinti tenimi okşasa da. Yudumluyorum çayımı yine aynı tahta masada.Hayalinse hep karşımda.. Dalıp gittim durgun denizin lacivert koyuluğuna.Açtım gönül kapımı . Başbaşayız anılarla Efkar bastı yine ,yaktım bir sigara.. Simit attım biraz, uçuşan martılara.Sevinç ten uçtular ,hepsi çığlık çığlığa..Sabah vapuru yol alıyordu Eminönü ,Beşiktaş a..,salına salına..Çayımı tazeler misin dedim ,yine aynı garsona..Kahvaltı yapamadım.Sen yoktun karşımda. Sanki bir şey düğümlenmişti boğazımda. Anıları yine koydum çantama. Bıkmazdım burdan akşama kadar otursam da. Kokun karışmıştı sanki ,denizin kokusuna,sabah rüzgarına.Yürüdüm çıktım Hayal bahçesinden ağır adımlarla..Seni yaşadım hayal bahçesinde sensiz olsam da.Haberim yoktu..Bir veda busesi koymuşsun yanağıma Bu aşkın vebali kaderin boynuna....

EYLÜL İSİMLİ ŞİİRİM

EYLÜL SENİNLE TANIŞTIK,EYLÜL AKŞAMI UNUTMAM ASLA İLK,BAKIŞMAMIZI KARŞILIKLI İÇTİK,SEVGİ ŞARABI EYLÜLDE BULDUM BEN,GERÇEK AŞKIMI ŞİMDİ HASRETİMSİN,HER GÜN AĞLARIM AŞK MEKTUPLARINI,HALA SAKLARIM HER EYLÜL DE YOLUNA,UMUT BAĞLARIM EYLÜL DE BULDUM BEN,GERÇEK AŞKIMI İŞTE GELDİ EYLÜL,HANİ NERDESİN GELECEKSİN DİYE,HEP ÜMİDİMSİN GEL DE HASRET BİTSİN,BİR YIL GEÇMESİN EYLÜL DE BULDUM BEN,GERÇEK AŞKIMI ŞİİRLERİM NOTER TASDİKLİDİR KOPYE EDİLEMEZ.

PENDİK MARİNA

Geçen hafta Pendik Marina ya gittik. Aslına bakarsanız buraya ilk defa geliyorduk. İstanbul da yaşamamıza rağmen. Kısmet işte İstanbul o denli güzel ki gezmekle bitmiyor Sahilde çay bahçelerinin,lokantaların denizle buluştuğu bir yer.Gündüz hava güneşli idi. Buraya geldiğimiz de akşam üstü 5 6 suları idi. Güneşin batışını izlemeden gitmek olmaz dı.Elimi uzattıgım da denizle tokalaşacak kadar yakın bir lokantada yemeğimizi yedikten sonra ,güneşin batımını izlemek için çay bahçesine çıktık. Eee yemeğin üzerine meşhur Kurukahveci Mehmet Efendinin meşhur Türk kahvesini yudumlarken güneşin batımını izlemek harikaydı. Bu arada lokanta ve çay bahçelerinde hizmette harikaydı. Yolu düşenlere tavsiye ederim.Şimdiden sizlere de afiyet olsun.

MERHABA

Sevgili İSTANBUL VE DENİZ AŞIKLARI , uzun bir süredir bloğumda sizlerle buluşamadık.Malüm yaz tatili ve yoğun oluşum nedeni ile.İstanbul tanıtımı yaparken bazende sizlerle yazdığım şiirlerimi paylaşacağım. Umarım begenirsiniz.
BU GÜLLER SİZ İSTAANBUL VE DENİZ AŞIKLARI İÇİN....